ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رونمایی از محتوای چمدان‌های تیم ملی|پایانی خوش بر تمام حاشیه سازی‌ها

  • کد خبر: ۸۷۶۳۰
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
رونمایی از محتوای چمدان‌های تیم ملی|پایانی خوش بر تمام حاشیه سازی‌ها
چمدان‌های ملی پوشان فوتبال ایران درحالی درسفر به لبنان خبرساز شده که تمام وسائل تمرینی، البسه برای 40 نفر و اقلام پزشکی از تهران به بیروت برده شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد پنجمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال را با برتری مقابل لبنان به پایان برساند و با ۱۳ امتیاز همچنان درصدرجدول قرار بگیرد و به شانس نخست صعود از این گروه تبدیل شود. تیم ملی درشرایطی لبنان را از پیش رو برداشت که تا دقیقه ۹۰ این بازی با یک گل از حریفش عقب بود، اما طی ۵ دقیقه توفانی موفق شد از این بازی نیز عبور کرده و برد دیگری را به دست آورد.

بردی که پیش از آن با حاشیه‌هایی همراه بود وبرخی جریان‌های خبری بدون اطلاع از ماهیت چمدان‌هایی که ملی پوشان در سفر به لبنان همراه خود برده‌اند، تلاش کردند تعداد زیاد این چمدان‌ها را به سوژه‌ای بی معنی تبدیل کنند.

درحالی که تیم ملی برای سفر‌های خود همواره وسائل تمرینی، توپ، و البسه بازیکنان وکادر فنی را با خود حمل می‌کند و چمدان‌های قابل توجهی برای انتقال این اقلام لازم است، اما درکمال شگفتی تلاش‌هایی شد تا تعداد چمدان‌های تیم ملی به مسائل دیگر ارتباط داده شود.

در سفر اخیر طبق گفته مربیان تیم میل فقط ۳ چمدان توپ با تیم ملی همراه شده است. کنز‌های تمرینی، نیزه‌ها، تشکچه‌های تمرینی و حتی تیردروازه‌های پلاستیکی کوچک بار ملی پوشان بوده، ضمن اینکه چندین چمدان برای انتقال وسائل پزشکی درنظرگرفته شده است.  

با توجه به دوری ۱۰ روزه تیم ملی از ایران و نیاز به وسائل کافی دراین سفر حجم بیشتری از چمدان‌ها همراه تیم ملی بوده، اما برخی تلاش کردند چمدان‌های تیم ملی را به سوژه‌ای مسخره تبدیل سازند. ضمن اینکه باید توجه داشت هریک از بازیکنان نیز به طور شخصی چمدان‌هایی را با خود حمل کرده‌اند که تعداد بسیار چشمگیری تری هم خواهد شد.

به هرحال تیم ملی توانست با وجود حاشیه‌سازی‌های برخی رسانه‌ها و همچنین اظهارات نامناسب مقامات لبنانی که پیدا بود برای برهم زدن جو تیم ملی انگیزه پنهان دارند، از سد تیم ملی این کشور بگذرد و با روحیه بالا راهی اردن شود و بازی ششم خود مقابل سوریه را برگزار کند.

تیم ملی اکنون در وضعیتی است که اگر ۶ امتیاز دیگر به دست آورد به طور قطع به جام جهانی فوتبال صعود خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->